Mediaisiya Şurası daxil olan vətəndaş müraciətlərində vətəndaş məmnunluğunu təmin etmək və eyni zamanda vətəndaşların bütün vasitələrlə Mediasiya Şurasına əlçatanlığını təmin etmək məqəsdilə vətəndaşalarla kommunikasiya imkanlarını artırıb.
Arazmedia.az-ın Rezonans.az-a istinadən məlumatına görə, Mediasiya Şurasının qaynar xəttinə (1927) olan müraciətlərin sayı həddindən artıq çox olduğu üçün bütün müraciətləri vaxtında cavablandırıla bilməməsi ilə əlaqədar olaraq alternativ əlaqə vasitələrini vətəndaşların diqqətinə təqdim edir.
Mediasiya Şurası Çağrı Mərkəzi:
012 (1927)
Mobil nömrələr:
+994559316686
+994559316687
E-poçt adresi:
Vətəndaş müraciətləri üçün: [email protected]
Mediatorların fəaliyyəti ilə bağlı şikayətlər üçün Sədrə müraciət: [email protected]
Mediatorların fəaliyyətinin qiymətləndirməsi üçün:
http://mediasiya.gov.az/faydali/sorgular
Sosial şəbəkələr:
Qeyd edilən səhifələrin mesaj bölümünə müraciət etməklə mediasiya prosesinə müraciət barədə məlumat və dəstək almaq olar.
Facebook: Mediasiya Şurası – https://www.facebook.com/mediationcouncilazerbaijan
İnstagram: mediasiyasurasi – www.instagram.com/mediasiyasurasi/
Teleqram: Mediasiya Şurası Bot